Saturday, September 26, 2015

အလြမ္းမ်က္ရည္စမ်ား( Tear-Drops Of Yearning)





TEAR-DROPS OF YEARNING
********************************

Here and there
Looking for the another half of my heart
for a long time.
Oh my girl !
I just got soaked
under the rain of misfortune.

Through the lucky draw
all I took,
I only got the awards of PAIN.

Though, outside.the rain
had faded away,
my yearning is still
sobbing heartily
and weeping heavily.

Sai Htoon Lou (Taunggyi)

အလြမ္းမ်က္ရည္စမ်ား
*****************

ေကာင္မေလး...ေရ...
ငါဟာ
ေပ်ာက္ေနတဲ့   ႏွလံုးသားတစ္ျခမ္းကို
တစ္လမ္း၀င္ တစ္လမ္းထြက္နဲ႔
ရွာေဖြေနလိုက္တာမ်ား
ငါ့   တစ္ကိုယ္လံုး 
ကံဆိုးျခင္း   မိုးေတြရႊဲနစ္လို႔ ...။

ဆြတ္ခဲ့တဲ့ ကံစမ္းမဲေတြမွာလည္း
ေ၀ဒနာ ဆုမဲေတြခ်ည္းရယ္ ...။

အျပင္မွာ   မိုးတိတ္ေနတာေတာင္
ငါ့   အလြမ္းေတြက
၀မ္းနည္းပက္လက္ရွိ
ငိုေၾကြးတုန္း ...။ 

စိုင္းထြန္းလူ (ေတာင္ၾကီး)

BeeTalk ( အဂၤလိပ္စာသင္ခန္း ) မွ တစ္​ဆင့္
ျပန္​ကူးယူ​ေဖာ္​ျပသည္​။

No comments:

Post a Comment